tirsdag den 1. april 2008

Camilla Plum er KULT!

OH! Hvilken glæde at DR2 kunne sende disse Plum'ske åbenbaringer til det ganske danske folk!
Ja, jeg var skeptisk - kunne det virkeligt være så nemt at lave brød der ligner bagerens, men smager bedre?? Jeg kan med overbevisning sige - JA! Og jeg har pt. kun en miniovn at bage i! Hemmelighederne som ikke længere er hemmeligheder har gjort mit liv sundere og billigere - altså har i set hvad de tager for et brød i en bagerforretning??

For de som endnu ikke har fået åbenbaringen, kan jeg blot opfordre til at følge dette link. Forsøge sig med de gode råd, og derefter nyde himmerigsmundfulde af skæppeskønt brød der er fyldt med gode næringsstoffer og masser af smag!

For Aalborgenserne kan jeg oplyse at økologisk gær og stenformalet mel kan fås i Økolina i Reberbansgade. Jeg er selv totalt pjattet med Ølandshvede i mit brød - det smager så englene synger!

God Brøddag!

Ingen kommentarer: